Kryzys zwiększył popyt na tańsze towary z Polski

Najnowsze dane z przemysłu były bardzo miłą niespodzianką, nawet w warunkach dość wygórowanych oczekiwań. Od kilku miesięcy producenci cieszą się z dużego i rosnącego popytu, ale dane są jeszcze lepsze od prognoz.

Wydaje się, że tak dobrej koniunktury nie można wyjaśnić wyłącznie czynnikami cyklicznymi i substytucją wydatków konsumentów w Europie od usług w stronę towarów. Wiele wskazuje, że producentom w regionie pomaga też wysoka konkurencyjność cenowa, istotna w okresie wysokich oszczędności.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ