Kto zwycięży w walce o budżet CU

MAZ
opublikowano: 20-10-2008, 00:00

Łakomy kąsek do wzięcia. Commercial Union rozpisał przetarg na obsługę marketingową, w tym przy zmianie nazwy firmy na Aviva.

Łakomy kąsek do wzięcia. Commercial Union rozpisał przetarg na obsługę marketingową, w tym przy zmianie nazwy firmy na Aviva.

Dla Commercial Union (CU) w Polsce pracuje obecnie kilka agencji reklamowych: Leo Burnett Warszawa, Szwejkowski i VA Strategic Communications. Już niedługo jednak wszystkim zajmie się tylko jeden zleceniobiorca. Oczywiście, także tylko jemu przypadnie cały (nie ujawniany przez firmę) budżet reklamowy.

Celem przetargu, który ubezpieczyciel właśnie ogłosił, jest wybór agencji reklamowej, która zajmie się jego skonsolidowanym budżetem strategii i kreacji reklamowej. CU chce powierzyć nowej agencji realizację wszystkich projektów komunikacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii rebrandingowej, bo koncern zamierza zmienić nazwę na Aviva. Przetarg ma się zakończyć do końca tego roku. Na razie są rozsyłane zaproszenia do udziału w przetargu. Agencje reklamowe nie otrzymały jeszcze konkursowego briefu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu