Kulinarna sieć w Świętokrzyskiem

DI, PAP
opublikowano: 28-03-2012, 00:00

PROMOCJA REGIONÓW

Ponad 50 członków liczy już Sieć Dziedzictwa Kulinarnego Świętokrzyskiego. Są to producenci żywności, gospodarstwa agroturystyczne, ekologiczne i rybackie, sklepy oraz obiekty gastronomiczne promujące tradycyjne i lokalne produkty. Kandydujący przedsiębiorcy muszą wykazać więź z regionem i pracować nad jego promocją, powinni używać w znaczącym stopniu produktów, które pochodzą ze Świętokrzyskiego i stanowią część kulinarnego dziedzictwa regionu. Powinni umieć opisać klientom, skąd pochodzi produkt czy potrawa i jak powstaje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu