Kwartalny zysk Hennes & Mauritz spadł po raz pierwszy od 2001 roku

opublikowano: 29-01-2004, 11:58

Hennes & Mauritz, największa europejska sieć sklepów odzieżowych, od ubiegłego roku obecna także w Polsce, zanotowała pierwszy od blisko trzech lat spadek kwartalnego zysku. Powodem był spadek popytu na odzież z kolekcji zimowej.W pierwszym kwartale rozrachunkowym, zakończonym w grudniu, szwedzka spółka osiągnęła zysk netto w wysokości 2,27 mld SEK (1,14 mld zł), o 1 proc. niższy niż rok wcześniej. Sprzedaż wzrosła o 2 proc. do 13,9 mld SEK.Pogorszenie wyniku netto spółka wiąże z wyższymi niż przeciętne temperaturami w listopadzie. Spowodowały...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Kwartalny zysk Hennes & Mauritz spadł po raz pierwszy od 2001 roku