Kwartalny zysk Jeronimo Martins wzrósł o 34 proc.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 21-02-2006, 15:21

Portugalski Jeronimo Martins SGPS SA, właściciel polskiej sieci Biedronka, odnotował w IV kwartale 2005 wzrost zysku o 34 proc. dzięki większej sprzedaży w Polsce i Portugalii - podał JM we wtorek. Zysk netto firmy wzrósł w IV kwartale ub. roku do 46,2 mln euro z 34,4 mln euro w IV kwartale 2004.

Portugalski Jeronimo Martins SGPS SA, właściciel polskiej sieci Biedronka, odnotował w IV kwartale 2005 wzrost zysku o 34 proc. dzięki większej sprzedaży w Polsce i Portugalii - podał JM we wtorek. Zysk netto firmy wzrósł w IV kwartale ub. roku do 46,2 mln euro z 34,4 mln euro w IV kwartale 2004.

Sprzedaż wzrosła o 9,2 proc. do 1,05 mld euro - podał JM we wtorkowym komunikacie.

Sprzedaż kwartalna w sklepach sieci Biedronka otwartych co najmniej od roku wzrosła o 6 proc. W portugalskiej sieci JM - Pingo Doce w tym okresie sprzedaż wzrosła o 4,4 proc.

W ub. roku uruchomiono 80 nowych sklepów Biedronka, a ich ogólna liczba wynosi 805.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane