Lauren Peso zarzuca sieć

ANP
opublikowano: 13-04-2010, 00:00

Do 2012 r. szkoleniowa spółka, która właśnie wchodzi na NewConnect, chce uruchomić 16 punktów franczyzowych.

Do 2012 r. szkoleniowa spółka, która właśnie wchodzi na NewConnect, chce uruchomić 16 punktów franczyzowych.

Już w piątek Lauren Peso trafi na mały parkiet warszawskiej giełdy. Celem szkoleniowej spółki jest budowa krajowej sieci.

— W tym roku planujemy otwarcie dwóch oddziałów franczyzowych oraz jednego własnego punktu w stolicy. Rozmawiamy na temat lokalizacji dla pozostałych. Docelowo chcemy mieć 16 punktów franczyzowych w 2012 r. — mówi Kamil Kita, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy Lauren Peso Polska.

Plan jest taki, by w każdym województwie mieć po jednym oddziale. Obecnie spółka ma cztery placówki franczyzowe.

— Zależy nam też na umocnieniu marki — dodaje Kamil Kita.

Pieniądze na otwarcie warszawskiej placówki (koszt 200 tys. zł) pójdą z emisji akcji serii D, z której spółka zdobyła 429 tys. zł. Pozostałe wpływy zostaną przeznaczone na reklamę oraz powiększenie działu handlowego w centrali w Chorzowie (woj. śląskie).

— Rynek szkoleniowy w kryzysie wygląda przyzwoicie. Menedżerowie zrozumieli, że w czasach spowolnienia gospodarczego wygrywają tylko dobrze przeszkolone firmy — uważa prezes Lauren Peso.

W ubiegłym roku przychody spółki wyniosły 1,6 mln zł (wobec 1,21 mln zł w 2008 r.), z czego 92 proc. wygenerowała działalność szkoleniowa. Zysk netto w 2009 r. sięgnął 214 tys. zł. Prognozy zamieszczone w dokumencie informacyjnym mówią o 2,65 mln zł przychodów w tym roku i 460 tys. zł zysku netto. W przyszłym roku ma to już być odpowiednio 3,8 mln zł oraz 740 tys. zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu