Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo. Współpraca koncernu z największym polskim klubem sportowym trwa od 2010 roku.
Legia Warszawa - stadionFot. Materiały promocyjne
Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo. Współpraca koncernu z największym polskim klubem sportowym trwa od 2010 roku.
Nowo podpisana umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2023 roku. W ramach partnerstwa, produkty Pepsi będą dostępne dla kibiców po powrocie na trybuny w strefach biznesowych oraz w punktach gastronomicznych na stadionie Legii, który w latach 2011-2014 nosił nazwę Pepsi Arena.
– “Cieszymy się ze stabilnej i wieloletniej współpracy z PepsiCo, partnerem działającym na międzynarodowym rynku. Podpisanie nowej umowy w czasie pandemii, kiedy sytuacja ekonomiczna wielu firm jest bardziej wymagająca, to dowód wzajemnego zaufania i konsekwentnej realizacji celów biznesowych. Jakość produktów i usług naszych partnerów jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się w strategii sponsoringowej klubu. Kontynuacja tej współpracy to dobra wiadomość dla ceniących sobie najwyższe standardy kibiców, którzy – mamy nadzieję – w Nowym Roku wrócą na stadiony i razem z nami przeżyją wiele emocjonujących momentów” – powiedział Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.
– “Ponad dziesięcioletnia współpraca z Legią Warszawa to dowód na siłę naszego partnerstwa, a kolejne jej przedłużenie jedynie potwierdza zaangażowanie obu stron w rozwijanie obopólnie korzystnych relacji. Cieszymy się na kolejny okres udanej współpracy” – skomentował Wojciech Świderski, starszy kierownik sprzedaży AFH w PepsiCo Polska.