Lego chwali się wzrostem sprzedaży o 17 proc.

AD, BBC
06-09-2016, 13:30

Wzrost sprzedaży o 17 proc. w ciągu roku i obrót w wysokości 15,7 mld koron - takie wyniki Lego może spokojnie podsumować refrenem swojego przeboju "Everything is awsome".

Za ogólny wzrost sprzedaży w spółce odpowiadją dwucyfrowe wzrosty zarówno w Europie jak w Azji.

Zobacz więcej

floodlama/Flickr

Mimo to nieznacznie spadł zysk netto spółki do poziomu 3,5 mld DKK w porównaniu z podobnym okresem 2015 r.

Lego nie ustaje w inwestycjach. Nowo otwarta fabryka w Chinach już wypuściła pierwsze elementy, inna w Mentrrey w Meksyku jest stale rozbudowywana. Firma zatrudniła w sumie 3,5 tys. nowych pracowników w pierwszej połowie 2016 r. zwiększając swoje globalne zasoby ludzkie do poziomu 18,5 tys. pracowników.

- Utrzymywanie dwucyfrowego wzrostu z roku na rok przez ponad dekadę jest świadectwem niekończących się możliwości jakie dzieci ciągle znajdują w naszych klockach - podsumował Jorgen Vig Knudstorp, dyrektor wykonawczy w grupie Lego.


© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AD, BBC

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Lego chwali się wzrostem sprzedaży o 17 proc.