Lektury

Marek Matusiak
26-05-2000, 00:00
LEKTURYOddziaływanie reklamyJakże często klienci agencji reklamowych próbują wymóc na pracownikach zapewnienie, że kreacja, którą przygotowano dla kampanii reklamowej danego produktu, będzie efektywna. Efektywna, tzn. zrealizuje cele marketingowe stawiane przez klienta. Ich rozczarowanie jest wielkie, kiedy słyszą, że niestety nikt nie jest w stanie udzielić im odpowiedzi wprost, czy komunikat wywrze odpowiedni wpływ na odbiorcę reklamy.Aby reklama oddziaływała efektywnie, potrzebna jest właściwa droga, którą będzie przekazywana. Od bardzo dawna trwa dyskusja na temat tego, czy przekaz reklamowy powinien być emocjonalny czy...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Lektury