Lena korzysta z koniunktury

ADM
opublikowano: 11-05-2007, 00:00

Lena Lighting, producent opraw oświetleniowych, sprzedała w kwietniu produkty za 9,42 mln zł w ujęciu jednostkowym. W takim samym okresie poprzedniego roku było to 6,5 mln zł, co oznacza, że poprawiła obrót o 45 proc. W ujęciu skonsolidowanym sprzedaż wyniosła 10,38 mln zł. Zatem Lena Lighting i jej spółka zależna Luxmat osiągnęły lepszy o 60,4 proc. wynik na sprzedaży.

Lena Lighting ma w swojej ofercie sześć podstawowych grup produktowych: plafoniery techniczne, oprawy przenośne, oprawy przemysłowe, oprawy biurowe, oprawy dekoracyjne i oprawy ogrodowe. Asortyment Leny to około 1400 produktów oferowanych głównie pod własnymi markami, Lena Lighting oraz Practic Line. Większość produkcji trafia na eksport.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ADM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu