LG Philips musi obniżać ceny

Reuters, Marta Filipiak
opublikowano: 12-10-2004, 00:00

LG Philips, drugi na świecie producent ekranów LCD, zanotował 15-proc. spadek zysków w ostatnim kwartale. Słabe wyniki firma przypisuje spadkom ich cen, który w trzecim kwartale wyniósł 20 proc. Do końca roku obniżki mogą sięgnąć kolejnych 19-32 proc. Brak zainteresowania stosunkowo drogim sprzętem produkowanym przez koncern stawia pod znakiem zapytania przyszłe inwestycje w fabryki produkujące ekrany LCD. LG Philips wraz z Samsung Electronics deklarowały wydać na ten cel 20 mld USD (69,4 mld zł) w ciągu dekady.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Reuters, Marta Filipiak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / LG Philips musi obniżać ceny