Liberty Group planuje dwa zakupy. Albo fuzję

KL
opublikowano: 31-01-2008, 00:00

Notowana na New Connect agencja PR chce w tym roku przejąć dwie podobne firmy. Albo połączyć się z większą od siebie spółką.

Notowana na New Connect agencja PR chce w tym roku przejąć dwie podobne firmy. Albo połączyć się z większą od siebie spółką.

Liberty Group, agencja public relations notowana na New Connect, przygotowuje się do rozbudowy grupy. Jeszcze w tym roku może przeprowadzić pierwsze akwizycje. Do czerwca chce przedstawić akcjonariuszom nową strategię rozwoju. Nie wyklucza emisji akcji na sfinansowanie przejęć.

— Myślimy o przejęciu dwóch firm o przychodach 1-2 mln zł lub połączeniu się z jedną mającą 3-4 mln zł przychodów — zapowiada Robert Niczewski, prezes Liberty Group.

Sama Liberty miała w 2007 r. 2,6 mln zł przychodów (rok wcześniej 2,3 mln zł). Spółka wypracowała około 650 tys. zł zysku netto (615 tys. zł). To wyniki wstępne. Oficjalne będą inne, bo Liberty Group zmieniła firmę prawną przed wejściem na New Connect, w związku z czym raport roczny obejmie tylko listopad i grudzień.

Robert Niczewski chce w najbliższym czasie pozyskać kilku nowych klientów. Będą to przede wszystkim spółki wybierające się na New Connect. W styczniu Liberty Group uzyskała zlecenie na doradztwo przy debiutach dwóch firm z branży motoryzacyjnej i marketingowej. Agencja współpracuje już z Capital Parnters, obsługując PR-owsko spółki portfelowe funduszu. Jej klientem jest m.in. 123market.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu