Liczba dnia

GN
03-11-2010, 00:00

300 000

Tylu transakcji kartami zbliżeniowymi MasterCard o wartości ponad 3 mln zł dokonali uczestnicy tegorocznych festiwali: Heineken Open’er, Selector i Coke Live Music.

Wybranie tej formy płatności pozwoliło festiwalowiczom zaoszczędzić 680 godzin stania w kolejce – wynika z badania firmy Polasik Research. Płatności kartami bezstykowymi stają się coraz popularniejsze. W porównaniu z ubiegłorocznymi edycjami festiwali liczba transakcji wzrosła o 60 proc., a wartość — o 52 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GN

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu