Liczba dnia: Polacy nie cenią rodzimych producentów gier

opublikowano: 06-11-2012, 00:00

Ale aż 85 proc. internautów gra regularnie

Mimo że polscy producenci mają na koncie światowe hity („Wiedźmin” czy „Sniper”), a spółki podbijają serca giełdowych inwestorów, do świadomości klientów się nie przebili.

Z badań Monday PR i agencji badawczej SW Research wynika, że najlepiej rozpoznawalnymi producentami są zagraniczni giganci: Electronic Arts (31,3 proc.), Blizzard Entertainment (10,8 proc.) oraz Ubisoft (10,7 proc.). Polskim rodzynkiem jest CD Projekt (12,3 proc.). Co więcej, niemal pod każdym względem zagraniczne gry są wyżej oceniane niż polskie.

85

proc. Tylu polskich internautów gra w gry wideo…

8

proc. ...tylu gra każdego dnia...

13

godzin ...a tyle średnio poświęcają oni na grę w tygodniu.

12

mld zł Tyle, według wyliczeń Euromonitor International, wydadzą Polacy w tym roku na gry wideo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Nawacki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy