Limuzyny z Auto - Sim pojadą na New Connect

PJ
opublikowano: 13-03-2008, 00:00

Diler samochodów używanych potrzebuje pieniędzy na budowę sieci salonów sprzedaży. Dlatego wejdzie w 2009 r. na nowy rynek giełdowy.

Diler samochodów używanych potrzebuje pieniędzy na budowę sieci salonów sprzedaży. Dlatego wejdzie w 2009 r. na nowy rynek giełdowy.

Auto-Sim, spółka zajmująca się sprzedażą używanych i nowych aut luksusowych, zamierza wejść na New Connect.

— Do końca roku chcemy sprzedać mniejszościowy pakiet akcji w ofercie prywatnej. Liczymy, że tak uzyskamy 5-10 mln zł. Debiut na New Connect planujemy w 2009 r. Z rynku zamierzamy zdobyć dodatkowo do 10 mln zł — informuje Artur Misiak, jeden z dwóch, obok Michała Stolaka, współwłaścicieli firmy.

Warszawska spółka potrzebuje kapitału na rozwój ogólnopolskiej sieci sprzedaży aut luksusowych, działających pod wspólną marką Exclusive Cars. Na razie Auto-Sim ma tylko jeden salon sprzedaży w stolicy. W maju otworzy drugi we Wrocławiu. To jednak dopiero początek.

— Do końca 2009 r. chcemy mieć od 7 do 10 placówek. Docelowo nasza sieć sprzedaży powinna liczyć nawet 20 salonów — informuje Artur Misiak.

Spółka chce także zwiększyć liczbę aut dostępnych dla klientów „od ręki” w salonach — z 30 do 100-150.

W ubiegłym roku Auto-Sim sprzedał około 150 luksusowych limuzyn różnych marek. W tym roku sprzedaż ma wzrosnąć do 200 sztuk. Przychody firmy w 2007 r. wyniosły 11,6 mln zł, a zysk netto 215,9 tys. zł. Na ten rok prognozy zakładają uzyskanie 14 mln zł przychodów i 281 tys. zł zysku netto.

— Chcemy, by przychody i zyski naszej spółki rosły po 30 proc. rocznie — zapowiada Artur Misiak.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy