LiveChat miał najlepszy styczeń w historii

GSU
aktualizacja: 02-02-2018, 11:29

LiveChat Software zwiększył w styczniu bazę klientów korzystających z rozwiązania LiveChat o 263 firmy do 23.370. To najlepszy wynik zanotowany przez spółkę w styczniu.

Dane dotyczące liczby klientów obejmują wyłącznie produkt LiveChat.  

- To najlepszy start roku w naszej historii. Styczeń był rekordowy pod względem liczby nowych klientów. Równocześnie szykujemy się do przenosin do nowej siedziby, co pozwoli nam zwiększyć zespół. Cały czas koncentrujemy się na realizacji naszej strategii budowy platformy i narzędzi do komunikacji tekstowej – mówi  Mariusz Ciepły, prezes LiveChat.

Zobacz więcej

Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software Fot. Marek Wiśniewski

Obecnie spółka prowadzi prace nad wieloma projektami i narzędziami, przygotowywanymi z myślą o większej platformie komunikacyjnej. Rozwijana dokumentacja API, marketplace oraz budowana od dłuższego czasu społeczność klientów i firm skupionych wokół produktu mają w dłuższej perspektywie pozwolić na budowę szerszego wachlarza produktów i usług komunikacyjnych dla biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / LiveChat miał najlepszy styczeń w historii