Łódź buduje centrum kontaktu

DI,PAP
20-01-2010, 00:00

W Łodzi zostanie utworzony jeden — dostępny 7 dni w tygodniu przez całą dobę — centralny punkt obsługi mieszkańców. Będzie tu można załatwić każdą sprawę. Mieszkaniec Łodzi będzie mógł to zrobić telefonicznie, e-mailem czy też przyjść osobiście do centrum.

Miasto uruchomi m.in. jeden numer telefonu, jeden adres e-mail i jedną stronę internetową do kontaktu z centrum. Po odebraniu zgłoszenia pracownik przekaże je do odpowiedniej komórki miejskiej, która zajmie się rozwiązaniem problemu.

Projekt ma kosztować 6, 71 mln zł, z czego 75 proc. to pieniądze z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI,PAP

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Łódź buduje centrum kontaktu