Lonovo chce mieć dwucyfrowy udział w polskim rynku

MD
opublikowano: 27-05-2010, 16:53

Czwarty na świecie producent komputerów osobistych zapowiedział, że w Polsce, Indiach, Rosji i Turcji jego celem jest dwucyfrowy udział w rynku.

Chińska spółka chce go osiągnąć już w przyszłym roku lub za dwa lata.

Marek Borówka, dyrektor generalny Lenovo w Polsce mówił pod koniec marca w wywiadzie udzielonym CRN.pl, że żałuje, że nie może ujawnić wielkości sprzedaży w naszym kraju [spółka jest publiczna, nie podaje sprzedaży w rozbiciu na poszczególne kraje - red.], bo nie pozwala mu to pochwalić się osiągnięciami spółki w Polsce w ostatnich trzech kwartałach.

- Naprawdę jest czym – podkreślił.

Lenovo generuje 47 proc. przychodów na krajowym rynku. Spółka poinformowała w czwartek, że w czwartym kwartale roku rozrachunkowego znów zaczęła przynosić zyski. Okazały się one jednak niższe niż oczekiwano.


MD, reuters.com, inwestycje.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Polecane