Lorenz i Unilever zagrają razem

WIS
07-01-2010, 00:00

Koncern Unilever powierzył działającej na rynku słonych przekąsek firmie Lorenz Snack-World budowanie w Polsce swojej marki popularnych w Zachodniej Europie mięsnych przekąsek pod marką BiFi. W ramach podpisanej bezterminowo umowy, Lorenz Snack-World zajmie się dystrybucją i promocją produktów BiFi na terenie Polski. Według prognoz Lorenz Snack-World sprzedaż BiFi przyniesie firmie dodatkowy obrót w wysokości 5 mln sztuk, bez uszczerbku dla jej obecnej oferty.

Lorenz Snack-World ma już w portfolio takie marki jak Crunchips, NicNac’s, Chio, Naturals, Peppies, Curly, Chipsletten czy Lajkonik.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Lorenz i Unilever zagrają razem