LOT Catering obrasta w piórka

MAG
opublikowano: 19-10-2011, 00:00

Firma podwoiła zysk operacyjny, sprzedaje dania gotowe, ciasta iprowadzi restauracje Tomatillo.

Najlepszy wynik w historii zanotował LOT Catering (po trzech kwartałach roku). Przychody ze sprzedaży sięgnęły 74,78 mln zł (wzrost o 6,2 proc.), a zysk operacyjny — 6,23 mln zł (o 212 proc.). Na koniec roku przychody mają sięgnąć 98,63 mln zł, wobec 93,64 mln zł rok temu, a zysk operacyjny — 6,47 mln zł, wobec 2,24 mln zł rok temu. W tym roku LOT Catering stworzył markę produktów cukierniczych Biscuiterie, otworzył restauracje Tomatillo, w które przekształcił punkty LOT Catering i wprowadził do sieci handlowych markę dań gotowych Vivanta. — Realizacja strategii wymagała inwestycji związanych z modernizacją zakładu produkcyjnego, rebrandingiem oraz działaniami zwiększającymi świadomość nowych marek na rynku FMCG. Mimo to udało nam się osiągnąć wysoką dynamikę zysku — mówi Krzysztof Wiśniewski, prezes LOT Catering.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu