Lotos obsługuje najlepiej

PJ
21-07-2009, 00:00

Portal jakoscobslugi.pl podsumował wyniki konsumenckich obserwacji jakości obsługi z pierwszego półrocza 2009. Średni wskaźnik jakości obsługi w kategorii stacje paliw wyniósł +2,60 (w skali od -5 do +5). Pomimo recesji osiągnięto duży, 36 procentowy wzrost wskaźnika w stosunku do wyników z roku 2008 (1,91). Największy wzrost pozycji w rankingu zanotowała sieć Lotosu. Stacje paliw pomorskiej spółki przesunęły się z 7 pozycji na miejsce 1, osiągając wskaźnik jakości obsługi +3,17 (wzrost o 1,58). Pozycje poprawiły także: Lukoil (skok z miejsca 5 na 2) i Orlen (przesunięcie z miejsca 6 na 4).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Lotos obsługuje najlepiej