Lotos startuje z brandem ekonomicznym

PJ
11-05-2011, 11:09

Grupa Lotos startuje z nowym brandem, Lotos Optima. To sieć tańszych, ekonomicznych stacji benzynowych, bez rozbudowanej infrastuktury (m.in. bez myjni).

Głównym celem jest chęć obniżenia kosztów. Tańsze przy tym mają być sprzedawane paliwa, co ma przyciągać klientów.

Pierwsze stacje pod tym szyldem ruszą w drugiej połowie roku - poinformował Maciej Szozda, wiceprezes spółki, dyrektor ds. Handlu.

Koszt powstania pojedynczej stacji szacowany jest na około 1 mln zł. W przypadku stacji Lotos Premium koszt waha się w przedziale 3-4 mln zł.

Pierwsze placówki Lotos Optima mają powstać w Warszawie i w Wielkopolsce. Na stacjach tych nie będą sprzedawane paliwa z najwyższej półki (typu premium), nie będzie też programu lojalnościowego i promocji na żywność w sklepie. Akceptowane będą natomiast karty flotowe - Lotos Biznes.

W przeciwieństwie do stacji niektórych konkurencyjnych sieci ekonomicznych, stacje nie będą automatyczne, będą obsługiwane przez pracowników.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PJ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Energetyka / Lotos startuje z brandem ekonomicznym