Czytasz dzięki

LPP podtrzymuje prognozy po dobrym drugim kwartale

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 02-08-2005, 20:13

Przedstawiciele spółki LPP zajmującej się projektowaniem i dystrybucją odzieży oceniają, że drugi kwartał był dla firmy dobry pod względem wyników i podtrzymują prognozy na 2005 rok.

Przedstawiciele spółki LPP zajmującej się projektowaniem i dystrybucją odzieży oceniają, że drugi kwartał był dla firmy dobry pod względem wyników i podtrzymują prognozy na 2005 rok.

Prognozy zakładają osiągnięcie przez grupę 60 mln zł zysku netto i 750 mln zł przychodów. "Czwarty kwartał w naszej branży bardzo wiele waży. Jeśli mielibyśmy dokonywać zmian w którąkolwiek ze stron, to i tak dopiero w ostatnich trzech miesiącach" - powiedział we wtorek PAP dyrektor finansowy spółki Dariusz Pachla. Dodał, że na razie nie planuje zmiany prognoz.

Spółka na początku lipca podała przychody grupy za pierwsze półrocze tego roku. Wyniosły one w tym okresie 302 mln zł i były o 35 proc. wyższe niż w pierwszym półroczu 2004 roku.

LPP, po wprowadzeniu marki Reserved, wiosną ubiegłego roku zaczęła tworzyć nową sieć, Cropp Town. W tym roku przychody ze sprzedaży Cropp Town mają wynieść 100 mln zł.

"W drugiej połowie roku sklepy Cropp Town pojawią się poza Polską, ale na razie to będą pojedyncze sztuki. Zamierzamy otwierać punkty w krajach, w których jesteśmy już obecni" - powiedział Pachla.

Na koniec czerwca LPP miało w Polsce 82 sklepy Reserved i 55 sklepów Cropp. Za granicą firma ma 38 salonów Reserved.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane