LPP trafiło do Helsinek

  • DI
opublikowano: 17-10-2019, 22:00

Polski producent odzieży zadebiutował w Finlandii. To już 25. kraj na mapie, w którym obecne są marki spółki.

Wejście do Mall of Tripla — jednym z najważniejszych centrów handlowych Helsinek, ma strategiczne znaczenie dla budowania rozpoznawalności LPP w regionie — napisała spółka w komunikacie. Łączna powierzchnia sklepów, zajmowanych w Helsinkach przez marki Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, to 6520 m kw.

— Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek — mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.

13 Na tylu rynkach e-commerce obecne jest LPP. W ostatnich miesiącach uruchomiło sprzedaż internetową na Ukrainie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu