LPP — większe przychody, niższa marża

DI
opublikowano: 02-10-2012, 00:00

Wzosła sprzedaż w odzieżowej grupie

Sprzedaż odzieżowej grupy wyniosła po trzech kwartałach tego roku 2,256 mld zł. To oznacza wzrost r/r o 32 proc.

Zwiększyły się też przychody w ujęciu miesięcznym. We wrześniu wyniosły one 278 mln zł i były wyższe o 42 proc. w porównaniu z sierpniem.

Zmniejszyła się natomiast szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży. We wrześniu sięgnęła 63 proc. i była niższa o 2 pkt proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy