LPP wyciągnęło wnioski

ML
opublikowano: 15-11-2007, 00:00

Po ubiegłorocznej wpadce z nieudanymi kolekcjami spółka dostosowała się do oczekiwań rynku. To widać po wynikach.

Po ubiegłorocznej wpadce z nieudanymi kolekcjami spółka dostosowała się do oczekiwań rynku. To widać po wynikach.

Zarząd odzieżowej spółki z Gdańska, zarządzającej blisko 300 salonami takich marek, jak Reserved czy Cropp Town, jest zadowolony z wyników za trzy kwartały tego roku. Narastająco po dziewięciu miesiącach grupa miała 82,8 mln zł zysku przy 887,5 mln zł przychodów. W takim samym okresie ubiegłego roku zanotowano 4,6 mln zł straty i 528 mln zł obrotów. Z kolei sam trzeci kwartał tego roku LPP zakończyło z 32,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy 324 mln zł przychodów ze sprzedaży, podczas gdy rok wcześniej było to odpowiednio 3,6 mln zł i 203,3 mln zł.

— Tegoroczne, dobre wyniki zawdzięczamy trafionym kolekcjom oraz większym wydatkom konsumentów — mówi Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.

W ubiegłym roku ubrania dostępne w salonach Reserved nie przypadły do gustu klientom, słabo się sprzedawały i trzy kwartały LPP zakończyło pod kreską.

— Nasze kolekcje były wówczas zbyt ekstrawa-ganckie, bo kierowaliśmy się trendami panującymi na świecie. W tym roku poprawiliśmy błędy — mówi Dariusz Pachla.

— Wyniki trzeciego kwartału LPP są bardzo dobre. W stosunku do takiego samego okresu poprzedniego roku mamy dynamikę zysku netto wynoszącą około 800 proc. Jest to również wynik o blisko 18 proc. lepszy od oczekiwań rynku, ponieważ analitycy spodziewali, że w trzecim kwartale LPP wykaże 27,5 mln zł — mówi Rafał Salwa, niezależny analityk.

Inwestorzy giełdowi pozytywnie zareagowali na informacje ze spółki. Na zamknięciu wczorajszej sesji za jeden walor spółki po 0,8-procentowym wzroście płacono 2288 zł.

802

proc. Taka jest dynamika zysku LPP III kw. 2007 r. w porównaniu z takim samym okresem 2006 r.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane