Czytasz dzięki

LPR rozpoczęła akcję w obronie polskiej waluty

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 25-08-2005, 12:31

Liga Polskich Rodzin rozpoczęła w czwartek w Poznaniu kampanię informacyjną "Złotytak.pl", której wynikiem ma być nieprzystąpienie Polski do strefy euro i zachowanie polskiej narodowej waluty.

Liga Polskich Rodzin rozpoczęła w czwartek w Poznaniu kampanię informacyjną "Złotytak.pl", której wynikiem ma być nieprzystąpienie Polski do strefy euro i zachowanie polskiej narodowej waluty. "Jednym z podstawowych wymiarów suwerenności jest posiadanie własnej waluty i dlatego chcemy bronić naszego złotego" - powiedział w czwartek podczas konferencji prasowej kandydat LPR na prezydenta prof. Maciej Giertych.

Według Giertycha, państwa, które rezygnują z możliwości bicia własnego pieniądza, oddają swoją gospodarkę w inne ręce.

"Bez posiadania własnej waluty nie będziemy mogli oddziaływać na naszą gospodarkę, a bez tego nie uda się np. tworzyć nowych miejsc pracy" - powiedział Giertych.

Kampania na rzecz złotego będzie prowadzona przez sześć lat, do czasu referendum w sprawie przystąpienia Polski do strefy euro. Pierwszym akcentem akcji jest strona internetowa poświecona akcji. W najbliższych dniach na ulicach pojawią się billboardy i plakaty informujące o niej.

"Chcemy dotrzeć głównie do młodych ludzi. Udowodnimy, że złoty jest modny, jest +trendy+ i mam nadzieję, że uda się nam przekonać Polaków do naszego pomysłu" - powiedział europoseł LPR Sylwester Chruszcz, koordynator akcji.

Według planów rządowych, Polska miałaby przystąpić do strefy euro w 2009 roku, po spełnieniu w 2007 roku kryteriów z Maastricht. Rząd zakłada, że do 2007 roku nasz kraj sprowadzi deficyt budżetowy do poziomu poniżej wymaganych 3 proc. PKB i w 2009 roku mógłby przystąpić do strefy euro.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane