Lubawa ma nową strategię

DI
opublikowano: 16-02-2007, 00:00

Producent konfekcji technicznej dla wojska i straży miejskiej ogłosił strategię na lata 2007-10, która ma zaowocować wzrostem przychodów i wartości spółki.

— Skoncentrujemy się na podstawowej działalności — obiecuje Włodzimierz Fafiński, prezes firmy.

Głównym odbiorcą zatem mają pozostać służby mundurowe. Spółka planuje w najbliższym czasie unowocześnienie produkcji. Chce także rozszerzyć portfolio. Temu posłużą m.in. planowane przejęcia rywali. Lubawa ma też nadzieję na zwiększenie eksportu poprzez udział w międzynarodowych przetargach na sprzęt kwatermistrzowski oraz współpracę z działającymi za granicą firmami z branży. W tym celu w firmie powstała specjalna komórka monitorująca zagraniczne rynki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu