Ludziki Lego podbiły oscarową galę

AR
23-02-2015, 18:01

W ubiegłym roku reklamową śmietanę po oscarowej gali spijał producent samrtfonów Samsung. W tym roku – klocki Lego.

Niedawno okazało się, że duński producent klocków został liderem rankingu najsilniejszych marek świata. Spółka najwyraźniej poczuła wiatr w  żaglach.

Film  dla dzieci „The Lego Movie” nie zdobył co prawda nagrody Akademii Filmowej, ale najsłynniejszych klocków świata nie dało się nie zauważyć podczas ceremonii. Gdy duet sióstr "Tegan i Sara"  wykonywał dla publiczności piosenkę z filmu pt. „Everything is awsome”, tancerze i aktorzy zaczęli schodzić ze sceny i rozdawać imitacje złotych statuetek wykonane z klocków. Gwiazdy na widowni, m.in. Meryl Street i Oprah Winfrey, nie mniej "spontanicznie", udawały zaskoczenie i radość z otrzymania statuetki.

Zdjęcia już teraz są komentowane w Internecie, co oznacza, że cel został osiągnięty – Lego miało swoją promocję podczas rozdania śledzonej na całym świecie filmowej gali.

Reakcja Oprah stała się najpopularniejszym memem z tegorocznych Oscarów - pisze "Business Insider".


 


 

W 2014 roku autorem najlepszej kampanii promocyjnej podczas Oscarów okrzyknięto Samsunga. Zdjęcie uśmiechniętych hollywoodzkich gwiazd, wykonane smartfonem  koreańskiego producenta (Samsung Galaxy Note 3), obiegło rano, tuż po ceremonii, cały Internet. Jako sponsor gali Samsung wyłożył wówczas 20 mln dolarów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Ludziki Lego podbiły oscarową galę