Luksusowa grupa LVMH liczy na Polskę

Wiktor Szczepaniak
20-08-2008, 08:31

W ciągu kilkunastu lat nasz rynek przyciągnął prawie wszystkich wielkich, międzynarodowych detalistów. Rynek masowej konsumpcji powoli się jednak nasyca, co zmusiło już niektóre wielkie sieci do odwrotu. O ile jednak na rynku dóbr szybko zbywalnych trudno spodziewać się dziś wejść nowych graczy, o tyle na rynku artykułów luksusowych walka o  wpływy jeszcze się rozkręca.

Francuska grupa LVMH, która jest właścicielem wielu słynnych marek (patrz ramka), uznała, że nadszedł czas, aby mocniej zaistnieć w Polsce. Po wcześniejszym wprowadzeniu na nasz rynek sieci Sephora, ostatnio zdecydowała się na utworzenie w Polsce firmy dystrybuującej swoje alkohole (Moet Hennessy Polska).

— Przejęliśmy dystrybucję i marketing naszych luksusowych marek alkoholi w Polsce od firmy Diageo, bo zamierzamy znacząco zwiększyć tu ich sprzedaż. Nadszedł dobry moment na taki krok. Polska gospodarka jest bowiem silna i szybko się rozwija, a z tym rosną dochody Polaków i popyt na luksusowe marki — mówi Steven Bullock, dyrektor firmy Moet Hennessy Polska. Nie kryje, że celem jest dwucyfrowy wzrost sprzew środowym wydaniu "Pulsu daży w tym i kolejnych latach.

Więcej w środowym wydaniu "Pulsu Biznesu".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wiktor Szczepaniak

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Luksusowa grupa LVMH liczy na Polskę