Magnolia Park będzie większa

MAS
05-04-2011, 00:00

Wrocławska galeria handlowa Magnolia Park zostanie rozbudowana o 11 tys. mkw. Salon jednej z marek odzieżowych zajmie 869 mkw., zaś market sieci Castorama 10,2 tys. mkw. Na dachu tej części powstanie jednopoziomowy parking dla około 500 samochodów.

Obecnie powierzchnia galerii wynosi 74,4 tys. mkw., a po rozbudowie wzrośnie do 85,9 tys. mkw. Generalnym wykonawcą rozbudowy jest firma PORR Polska. Całkowity koszt inwestycji szacowany jest na 45 mln zł. Otwarcie marketu Castorama zaplanowano na I kwartał 2012 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Nieruchomości / Magnolia Park będzie większa