Mają milion złotych do rozdania w sieci

DI
01-12-2008, 10:10

Po 10-miesięcznym okresie testów i  podpisywania umów z partnerami biznesowymi ruszyła akcja promocyjna

TorturaCen.pl to porównywarka cen z „bonusem”. Tą wartością dodaną jest fakt, że serwis jako pierwszy w Polsce dzieli się z nabywcą prowizją od zakupionych towarów.

Aby dokonać zakupów przez TorturaCen.pl, należy założyć konto, które staje się „wirtualnym portfelem” klienta. Tutaj znajduje się historia zakupów oraz gromadzi się cashback, naliczany po każdej zgłoszonej transakcji.

TorturaCen.pl jest ofertą dla tych, którzy kupują w sklepach internetowych. Kupujący wydaje taką samą ilość pieniędzy, jak do tej pory, ale od nas otrzymuje część prowizji; wirtualne złotówki, którymi może płacić za prawdziwe towary.

Obecnie serwis współpracuje z ponad 800 sklepami, m.in. z liderami rynku: Agito, BonPrix, Empik, Intymna, Quelle, Komputronik oraz Travelplanet i oferuje blisko 3 mln produktów.

Przedstawiciele portalu zapowiadają intensywny rozwój. Celem na 2009 rok jest pozyskanie 500 tys. zarejestrowanych użytkowników, a w okresie 2 lat wejście na rynek NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Mają milion złotych do rozdania w sieci