Malinowski: Rynek reklamy zewnętrznej wzrośnie o 12-15 proc. w 2005 r.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 18-10-2005, 20:18

Rynek reklamy zewnętrznej może w tym roku wzrosnąć o 12-15 proc., m.in dzięki dużym wpływom z kampanii parlamentarnej i prezydenckiej. W 2006 roku zwyżka będzie mniejsza i wyniesie 3-5 proc. - szacuje Janusz Malinowski, prezes firmy outdoorowej Stroer Polska.

Rynek reklamy zewnętrznej może w tym roku wzrosnąć o 12-15 proc., m.in dzięki dużym wpływom z kampanii parlamentarnej i prezydenckiej. W 2006 roku zwyżka będzie mniejsza i wyniesie 3-5 proc. - szacuje Janusz Malinowski, prezes firmy outdoorowej Stroer Polska.

"Trzeci kwartał, a zwłaszcza wrzesień był bardzo udany dla outdooru. Reklama zewnętrzna okazała się bardzo dobrym medium dla kampanii parlamentarnej i prezydenckiej. We wrześniu wskaźnik zajętości naszych nośników osiągnął rekordowy poziom 95 proc., co w praktyce oznacza, że wszystkie tablice były zajęte" - powiedział we wtorek dziennikarzom Malinowski.

"Szacujemy, że w całym 2005 roku rynek reklamy zewnętrznej wzrośnie o 12-15 proc. Nasze przychody zwiększą się w tym okresie o około 15 proc., a zysk netto powinien wynieść około 20 mln zł" - dodał.

W lipcu Stroer, który jest jedną z największych firm na polskim rynku reklamy zewnętrznej, szacował wzrost rynku reklamy zewnętrznej oraz swoich przychodów w 2005 roku na około 9 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane