Mariaż chipsów z modą

Materiał partnera: Przysnacki
opublikowano: 15-08-2018, 22:00

Nowoczesna, atrakcyjna wizualnie i zabawna w treści, przyciągająca uwagę oraz wykonana w Polsce z najlepszej jakości bawełny i lnu — taka jest nowa, limitowana kolekcja ubrań, stworzona w efekcie współpracy marki chipsów i chrupek Przysnacki i polskiej firmy odzieżowej Chrum. com.

Dzięki niej „zwykli” hipsterzy mogą zostać „chipsterami”. To pierwszy przypadek w Polsce, kiedy marka chipsów kreuje kolekcję ubrań.

Przysnacki to marka należąca do Intersnack Poland. Produkty nią sygnowane zajmują drugą pozycję w Polsce na rynku chrupek i prażynek. Wyróżnikiem marki, istniejącej od 2011 roku, jest odwołanie się do tradycji, swojskości oraz sielskości, co znajduje wyraz w layoucie opakowań produktów oraz logo marki Przysnacki — wykorzystującym obecny w folklorze motyw pawiego piórka. Głównym odbiorcą Przysnacków są młodzi ludzie (20-35 lat) mieszkający w miastach — studenci i młodzi dorośli. To także tzw. hipsterzy — cechujący się dużym, często absurdalnym poczuciem humoru i dystansem do rzeczywistości, wykształceni ludzie, którzy szukają sposobów na wyróżnienie się spośród tłumu. A czym łatwiej zapewnić sobie rozpoznawalność, jak nie ubiorem?

Dlatego Przysnacki zdecydowały się nawiązać współpracę z Chrum.com, kultową marką ubrań. Firma ta powstała w 2002 roku, a swoją pozycję zbudowała na oferowaniu klientom wysokiej jakości ubrań w atrakcyjnych cenach. Wyjątkowość produktów zapewnia grafika, wykorzystywana jako motyw zdobniczy. Bazuje ona bądź na grze słów, bądź na wyrazistych hasłach, dowcipnie komentujących rzeczywistość.

Dzięki tej kooperacji na rynku pojawiła się właśnie limitowana, „chipsterska” edycja ubrań. W jej skład wchodzą: T-shirty, tanktopy i bluzy oraz wakacyjne akcesoria, np. workoplecaki i czapki. Motywami przewodnimi kolekcji są pochodzące z logotypu marki Przysnacki piórko, chips oraz hasło „chipster”. Pole do samodzielnego kreowania swojego wizerunku odbiorcy mają duże. Kolekcję bowiem uzupełniają kolorowe, doczepiane na rzep przypinki, nawiązujące do „chipsowania”, dzięki którym każdy może stworzyć swoją unikalną bluzę czy koszulkę. Wszystkie elementy kolekcji Chipster zostały uszyte w Polsce, z wysokiej jakości bawełny i lnu.

Zainteresowani zakupem kolekcji Przysnacki x Chrum.com mogą ją nabyć w sklepie internetowym www.chrum.com raz w sklepach stacjonarnych, a także w mobilnym Chrum Trucku, który odwiedza największe eventy w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera: Przysnacki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Mariaż chipsów z modą