Marka CU znika z Polski

GN
opublikowano: 30-04-2008, 00:00

Za dwa lata świetnie znana w Polsce marka Commercial Union zniknie. Firma przejmie nazwę właściciela — grupy Aviva.

Za dwa lata świetnie znana w Polsce marka Commercial Union zniknie. Firma przejmie nazwę właściciela — grupy Aviva.

15 lat Commercial Union (CU) pracował, by zbudować w Polsce silną markę. Z sukcesem — ma największe towarzystwo emerytalne, drugie towarzystwo ubezpieczeń na życie, do tego majątkowe i direct oraz szybko rozwijające się TFI, W sumie ma 3 mln klientów, którzy powierzyli jej 55 mld zł aktywów. Teraz uznano, że mimo to polskie firmy powinny przyjąć markę spółki matki.

— Aviva jest jedną z pięciu największych grup ubezpieczeniowych świata. Chcemy wykorzystać potencjał i oferowane przez tę markę korzyści dla dalszego rozwoju biznesu w Polsce — mówi Adam Uszpolewicz, prezes CU Polska.

Co ciekawe — dla CU to druga zmiana logotypu w ciągu kilku miesięcy. Jesienią 2007 r. zmianie uległo logo, a w nazwie do CU dołączył dopisek: grupa Aviva. Firma nie chce ujawnić, ile ją kosztują zmiany. Operacja wprowadzenia nowej marki potrwa dwa lata.

— Przeprowadzimy to z wyczuciem, aby marka CU pozostała cenionym elementem naszego dziedzictwa — mówi Andrew Moss, prezes grupy Aviva.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GN

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu