Marka Parker ma ambasadorów

DI
30-11-2010, 11:37

Ambasadorami producenta piór zostali Hirek Wrona, Marek Włodarczyk, Tomasz Ludwicki i Wojciech Syrocki.

Ambasadorowie Parkera
Zobacz więcej

Ambasadorowie Parkera


W 1888 George Safford Parker zrealizował swoje wielkie marzenie i utworzył własną firmę produkującą wieczne pióra, której mottem stało się stwierdzenie: "Zrób coś lepiej, a ludzie to kupią". Dziś Parker to najbardziej znana marka artykułów piśmienniczych klasy premium. Parker zrewolucjonizował przemysł piśmienniczy. Stał się marką opartą  na dążeniu do perfekcji, kierująca się odwagą i nowatorstwem. Na sukces marki składa się nieustająca dbałość o szczegóły i skrupulatność, przy tworzeniu nowych, wizjonerskich i unikalnych produktów. 

29 listopada w Fabryce Trzciny można było podziwiać najnowszą kolekcję piór marki Parker, znalazło się również coś dla koneserów – egzemplarze historyczne piór, którymi podpisywano istotne dokumenty w historii Europy i świata. Goście mieli okazję skonsultować się z grafologiem, który z charakteru pisma odczytywał cechy osobowości; a także wziąć udział w innych zabawach piśmienniczych, za pomocą nowoczesnego, interaktywnego systemu wystawienniczego.

Długopisy i pióra Parker wyrażają osobowość lidera, który kształtuje własną ścieżkę kariery i pisze własną wyjątkową historię. Dlatego też podczas wieczoru przedstawiono Ambasadorów marki Parker, osoby łączące w sobie cechy, które kojarzone z piórami Parkera. Ambasadorami marki zostali:

Hirek Wrona – w kategorii Media
Mrozu – w kategorii Muzyka
Marek Włodarczyk – w kategorii Film
Dr Tomasz Ludwicki – w kategorii Nauka
Wojciech Syrocki – w kategorii Biznes

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Marka Parker ma ambasadorów