Marketing firmowy w wyszukiwarkach

AS
opublikowano: 14-05-2007, 00:00

Coraz większa popularność handlu elektronicznego i rozwój firm korzystających z sieci sprawiły, że internet pełni funkcję cennego i taniego narzędzia marketingowego. Trzeba więc firmową stronę WWW dobrze przygotować i wypromować. Jak się do tego zabrać? Wyjaśnia to książka Tomasza Frontczaka „Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (Wydawnictwo Helion). Autor opisuje fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Książka wyjaśnia ponadto, jak planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe. Nie pomija również tego, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści, a także na czym polega modyfikowanie kodu źródłowego stron WWW, tak aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AS

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Marketing firmowy w wyszukiwarkach