Marketing historyczny

Obchody 60. rocznicy oswobodzenia resztek obozu Auschwitz-Birkenau przez Armię Radziecką generalnie się udały, chociaż pogoda trochę pokrzyżowała pierwotne plany prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego. Oświęcimski zlot koronowanych głów, prezydentów i premierów był klasycznym chwytem z kategorii marketingu historycznego. Prezydent Jacques Chirac zapoczątkował rocznicowy cykl 6 czerwca 2004 r. imprezą na plażach Normandii, potem różne państwa organizowały, co tam kto obchodzi — my Powstanie Warszawskie, południowi sąsiedzi Słowackie Powstanie Narodowe, etc. — a wszystko i tak przyćmi prezydent Władimir Putin gigantyczną fetą w Moskwie, która odbędzie się 9 maja 2005 r.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ