Marta Życińska awansowała w europejskim Mastercardzie

DI
opublikowano: 29-05-2018, 12:49
aktualizacja: 29-05-2018, 12:50

Marta Życińska została dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkową i Wschodnią. Będzie nadzorowała 19 rynków.

Marta Życińska, szefowa marketingu w polskim oddziale Mastercarda, awansowała do europejskich struktur operatora płatności. Została dyrektorem marketingu i komunikacji na Europę Środkową i Wschodnią, będzie odpowiadała za strategię i działania na 19 rynkach.

Zobacz więcej

Marta Życiński

Mastercard

Do Mastercarda dołączyła dwa lata temu, wcześniej była m.in. szefem marketingu i komunikacji w grupie PZU, budowała markę Idea dla Firm w PTK Centertel, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange.

Jej miejsce zajął Paweł Kotowski, który od 2016 r. był marketing managerem odpowiadającym za komunikację z klientami. Wcześniej przez 9 lat pracował w Red Bullu, w którym odpowiadał m.in. za komunikację produktów oraz sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Marta Życińska awansowała w europejskim Mastercardzie