Maruti Suzuki sprzedał więcej

RAV, BLOOMBERG
opublikowano: 25-01-2010, 00:00

Producent połowy aut sprzedawanych na hinduskim rynku może zaliczyć miniony kwartał do bardzo udanych. Dzięki ożywieniu w gospodarce, mocno urósł popyt. W efekcie zysk netto zwiększył się ponad trzykrotnie.

W trzecim kwartale roku finansowego firma, zależna od japońskiego Suzuki, wypracowała 149 mln USD, wobec 47 mln USD w tym samym okresie 2008 r. Wynik zaskoczył analityków, którzy spodziewali się wzrostu tylko do 125 mln USD.

Przychody ze sprzedaży zwiększyły się aż o 63 proc., do 1,6 mld USD. Sprzedaż pod względem wolumenu sięgnęła 258 tys. samochodów, wobec 173,5 tys. przed rokiem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy