Marvipol zawarł 38 umów sprzedaży mieszkań i lokali użytkowych w styczniu

ISBNews
opublikowano: 08-02-2016, 09:04

Marvipol zawarł 38 umów sprzedaży mieszkań i lokali użytkowych w styczniu, tj. o 65% więcej niż rok wcześniej. Wartość zawartych umów wyniosła 14 mln zł.

"Celem Grupy Marvipol na 2016 r. jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży mieszkań i lokali użytkowych. Oczekujemy, że nasz flagowy projekt – Central Park Ursynów, który w 2015 r. był drugim najlepiej sprzedającym się projektem mieszkaniowym w Warszawie, w 2016 r. dalej będzie cieszył się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. By jemu sprostać, już w lutym zostaną wprowadzone do sprzedaży kolejne budynki w obecnym etapie, a jeszcze w tym roku planowane jest rozpoczęcie budowy kolejnego z etapów tej wyjątkowej inwestycji. Impulsem do wzrostu sprzedaży będzie wprowadzenie do oferty w I kwartale nowych projektów - na Żeraniu oraz Bemowie" - powiedział prezes Mariusz Książek, cytowany w komunikacie.

Dodał, że zgodnie z planem rozwoju segmentu deweloperskiego firma chce równolegle realizować wieloetapowe, miastotwórcze inwestycje oraz mniejsze projekty, wkomponowane w istniejącą tkankę miejską.

"Jestem przekonany, że projekt realizowany w sąsiedztwie Kanału Żerańskiego stanie się drugim, obok Central Park Ursynów, z filarów sprzedaży Grupy w najbliższych latach. Z kolei projekt na Bemowie będzie pierwszym z szeregu przygotowywanych przez Marvipol unikalnych, kameralnych projektów" - wskazał prezes Marvipolu.

W ostatnich miesiącach Grupa Marvipol zainwestowała blisko 60 ml zł netto w zakup działek pod nowe inwestycje deweloperskie, w tym pod projekt logistyczno-magazynowy. W styczniu kwota ta wzrosła o kolejne 10 mln zł w związku z zakupem nieruchomości na Mokotowie. Plan giełdowej Grupy zakłada, że na działce przy ul. Modzelewskiego już na przełomie roku 2016 i 2017 r. ruszy realizacja projektu apartamentowego.

Marvipol to jeden z największych warszawskich deweloperów, jest też importerem i dystrybutorem samochodów. Marvipol jest notowany na GPW od 2008 r.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane