Mazowszanka wchodzi poza centrum

Małgorzata Zgutka
08-08-2001, 00:00

Mazowszanka wchodzi poza centrum

ESI Distribution, właściciel marki Mazowszanka, postanowił zmienić wizerunek produktu. Dotychczasowy był przestarzały. Kształt butelki nie był zmieniany od wielu lat. Dodatkowo ilustracja Mazowszanki na etykiecie była bardzo statyczna, a jej grafika nawiązywała do stylu z lat 70.

— Oprócz tego kolory etykiety były smutne i nie związane z naturą produktu — mówi Jarosław Chludziński z Dragon Rouge Haas, firmy która projektowała nowe opakowanie Mazowszanki.

Produkt zyskał nowy kształt butelki — inny dla wody gazowanej i niegazowanej. Zmieniła się również etykieta Mazowszanki. W dalszym ciągu jest na niej dziewczynka w ludowym stroju. Wygląda ona jednak inaczej.

— Postać Mazowszanki jest dynamiczna i pełna ekspresji. Komunikuje witalność. Kolory nowej etykiety są zdecydowane — mówi Jarek Chludziński.

Elementem, który komunikuje ciągłość marki jest logotyp Mazowszanka, napisany nie zmienionym krojem pisma i utrzymany w tej samej, czerwonej kolorystyce.

Po zmianie wizerunku Mazowszanki, jej producent ESI, chce ją wprowadzić do sprzedaży w całej Polsce. Dotychczas był to produkt lokalny, dystrybuowany w Polsce centralnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Mazowszanka wchodzi poza centrum