MC wyda 29 mln zł na upowszechnianie technologii cyfrowych

GSU
29-11-2017, 13:20
aktualizacja: 29-11-2017, 13:22

Centrum Projektów Polska Cyfrowa zakończyło ocenę projektu dla działania 3.4 „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”. Wartość przyznanego dofinansowania to 25,5 mln zł, a całkowita wartość projektu 28,94 mln zł.

Projekt zgłoszony przez Ministerstwo Cyfryzacji ma nazwę „Kampanie edukacyjno-informacyjne”.  Został oceniony w  trybie pozakonkursowym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / MC wyda 29 mln zł na upowszechnianie technologii cyfrowych