MCI: przychody Hoopla.pl wzrosły do 27 mln zł w 2006 r.

01-02-2007, 17:35

Sklep internetowy Hoopla.pl, dostawca sprzętu AGD, RTV i armatury, spółka z portfela funduszu MCI Management, zwiększył swoje obroty w 2006 roku do 27 mln zł z 4 mln zł odnotowanych rok wcześniej, poinformował MCI w czwartkowym komunikacie. Spółka do 2010 roku ma zamiar osiągnąć pozycję lidera w sprzedaży przez internet urządzeń elektroniki użytkowej w Polsce.

Sklep internetowy Hoopla.pl, dostawca sprzętu AGD, RTV i armatury, spółka z portfela funduszu MCI Management, zwiększył swoje obroty w 2006 roku do 27 mln zł z 4 mln zł odnotowanych rok wcześniej, poinformował MCI w czwartkowym komunikacie. Spółka do 2010 roku ma zamiar osiągnąć pozycję lidera w sprzedaży przez internet urządzeń elektroniki użytkowej w Polsce.

MCI podał, że na wartość obrotu Hoopla.pl duży wpływ miał wzrost dostępności do internetu oraz boom w budownictwie.

"Poprawiła się również świadomość korzyści wynikających z zakupów przez internet, takich jak: niższe ceny, większy wybór czy dostawa do domu, a co za tym idzie oszczędność czasu. Ta tendencja przełożyła się na konkretne liczby. Już w połowie ubiegłego roku blisko 25% użytkowników sieci była klientami sklepów internetowych" - głosi komunikat MCI.

"Zauważalna była też tendencja spadku cen elektroniki użytkowej, spowodowana korzystnym kursem złotego i rozwojem nowych technologii, co w znaczny sposób zwiększyło dostępność nowych produktów dla polskich rodzin" - czytamy w komunikacie.

MCI Management posiada 78,20% kapitału Hoopla.pl. (ISB)

esc/amo

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / MCI: przychody Hoopla.pl wzrosły do 27 mln zł w 2006 r.