MEC wystartował pod marką Mobilking

DI, PAP
opublikowano: 25-02-2008, 15:30

Mobile Entertainment Company (MEC) wystartował jako wirtualny operator telekomunikacyjny (MVNO) pod marką Mobilking. Od poniedziałku rozpoczęła się sprzedaż pakietów startowych operatora - podała spółka w  komunikacie prasowym.

"W ciągu najbliższych tygodni będą one dostępne w ponad 20 tysiącach punktów sprzedaży, między innymi w sklepach sieci Żabka, kioskach współpracujących z firmą Kolporter i komisach z telefonami obsługiwanych przez Connex. Finalizowane są kontrakty z kolejnymi partnerami" - napisano.

Mobilking informował wcześniej, że do końca 2008 r. roku zamierza pozyskać ok. 200 tys. klientów. Oferta Mobilking opiera się na kartach pre-paid. MEC to firma telekomunikacyjna, która wchodzi w skład międzynarodowego funduszu inwestycyjnego Penta Investments.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane