Medialne trendy

Jacek Zalewski
opublikowano: 24-11-2006, 00:00

Blisko 300 osób. I to nie tylko ze świata mediów. Doroczne wręczanie nagród Media Trend niezmiennie przyciąga przedstawicieli środowisk związanych z mediami...

Spółka Media Trend, prowadząca od sześciu lat Centrum Komunikacji Medialnej (poprzednio pod nazwą Centrum Multimedialne Foksal), kolejny raz przyznała własne nagrody podmiotom z powodzeniem wdrażającym nowoczesne rozwiązania medialne i wyznaczającym w tej branży najnowsze trendy.

W tym roku wyróżniona została Telewizja Polska za uruchomienie telewizji interaktywnej iTVP oraz firma UPC Polska za zintegrowanie trzech usług (telewizji, internetu i telefonu) w jednej sieci kablowej.

Uroczystość w warszawskim Domu Dziennikarza jak zawsze zgromadziła tłum gości i została wzbogacona wręczeniem innych medialnych wyróżnień. Telewizyjne (ale tylko telewizyjne…) nestorki Jolanta Fajkowska i Katarzyna Dowbor przyznały swoją prywatną, ale cenioną w środowisku nagrodę Młodzieżówka TV — otrzymał ją dziennikarz sportowy Rafał Patyra. Prezes Krajowej Izby Gospodarczej Andrzej Arendarski przyznał zaś nagrodę dla dziennikarza gospodarczego. W tym roku uhonorowany został nią Robert Bernatowicz z TV Biznes za „inteligentne, lekkie i przystępne” relacjonowanie tematyki ekonomicznej. Po koleżeńsku gratulujemy, zwłaszcza że „Puls Biznesu” ma na antenie TV Biznes codzienne okienko.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Medialne trendy