Mex da rabat do Opery

GRA
opublikowano: 13-09-2011, 00:00

Mimo ostrych spadków na giełdzie właściciel klubu Opera rusza z ofertą. I kusi akcjonariuszy rabatami.

Mimo ostrych spadków na giełdzie właściciel klubu Opera rusza z ofertą. I kusi akcjonariuszy rabatami.

Rynek giełdowy nie sprzyja debiutantom, ale zarząd Mex Polska podkreśla, że spółka jest dobra, a wartość oferty niewielka. Ten właściciel restauracji meksykańskich The Mexican, brazylijskich Browar de Brasil oraz klubów muzycznych (m.in. warszawska Opera) chce pozyskać z rynku do 12,5 mln zł.

— Mamy dobrych ludzi i dobry model biznesowy, który uniezależnia nas od sezonowości [restauracje mają szczyt sezonu wiosną i latem, a kluby muzyczne jesienią i zimą — red.]. Ponadto rozwijamy równolegle kilka całkowicie odmiennych konceptów — podkreśla paweł Kowalewski, prezes Meksu.

Spółka zamierza przyciągnąć inwestorów również nietypową promocją. Akcjonariusze dostaną karty uprawniające do 30- lub 20-procentowego rabatu (w zależności od wielkości zapisu) we wszystkich lokalach prowadzonych przez spółkę. Zniżki będą przysługiwały przez rok od dnia przydziału akcji, a jeśli ktoś nie sprzeda papierów przez 12 miesięcy, to oferta zostanie przedłużona do końca 2012 r.

Na takie promocje spółki decydują się rzadko. Kilka lat temu 2,5-3-procentowe zniżki dawały swoim akcjonariuszom Interferie, czyli hotelarska spółka z grupy KGHM. Program lojalnościowy dla akcjonariuszy ma również Tauron. Cena za prąd dla jego uczestników zależy od liczby zakupionych przez inwestora akcji — im więcej, tym wyższy rabat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu