Miasta i firmy

27-28 października w Łodzi odbyło się Forum Komunikacji Marketingowej. Pierwszego dnia dyskutowano o promocji i komunikacji marketingowej miejsc. Zaproszeni goście, m.in. Marek Gąsiorowski z Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego mówili, jak wypromować markę regionu. Z kolei przedstawiciele, m.in. Gdańska i Wrocławia opowiadali o kampaniach promocyjnych swoich miast. Podczas warsztatów Marka dla Łodzi próbowano stworzyć wstępny projekt strategii dla tego miasta, które za rok chce ruszyć z kampanią reklamową. Drugi dzień poświęcony był komunikacji marketingowej przedsiębiorstw. Praktycy i teoretycy marketingu rozmawiali m.in. o nowych narzędziach marketingowych. Forum zakończyła gala, podczas której rozdano nagrody — Helikon 2005. Patronem spotkania był „PB”.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ