Międzynarodowe Targi Poznańskie kupują spółkę Nowy Adres

PAP
aktualizacja: 23-01-2018, 14:39

Lider polskiego przemysłu targowego, spółka Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP) poinformowała we wtorek o planach nabycia większościowego pakietu warszawskiej spółki Nowy Adres – organizatora największych targów nieruchomości w głównych miastach Polski.

Podpisanie umowy kupna nastąpi 30 stycznia w Poznaniu. Jak podkreślono w komunikacie prasowym, Nowy Adres S.A. wzmocni pozycję Międzynarodowych Targów Poznańskich na rynku warszawskim oraz poszerzy portfel targów MTP o rynek nieruchomości.

"Poprzez akwizycję spółki Nowy Adres rozszerzymy portfel naszych imprez targowych i konferencyjnych, zwiększając skalę działalności" – powiedział wiceprezes MTP Tomasz Kobierski.

Flagowym produktem Nowego Adresu są Targi Mieszkań i Domów organizowane w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Ponad 10 edycji każdego roku przyciąga kilkadziesiąt tysięcy klientów poszukujących nowego lokum. Warszawska spółka jest też organizatorem cyklicznych konferencji branżowych.

"Nowy Adres to najstarszy organizator targów nieruchomości w Polsce. Od blisko 15 lat dostarcza profesjonalnych narzędzi dla rynku nieruchomości. Składa się na to pięć głównych grup: targi, konferencje, badania rynku, wydawnictwa branżowe oraz tematyczne strony internetowe. Wszystkie mają jeden cel: dostarczać wiedzę, kontakty i źródłowe informacje rynkowe” – podały Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Warszawska spółka ma w swoim portfolio wydawnictwa poświęcone rynkowi nieruchomości, m.in. wydawany dwa razy do roku album Biurowce w Polsce. Jest też właścicielem platform internetowych mieszkaniowi.pl oraz biznesowi.pl.

"Bardzo nas cieszy, że dołączamy do Międzynarodowych Targów Poznańskich, największego i najstarszego organizatora targów w Polsce. Łącząc siły z MTP, zwiększamy swoje możliwości rozwojowe. Widzimy także sporo synergii, które przyniosą korzyści obydwu podmiotom" - powiedziała prezes spółki Nowy Adres Katarzyna Cyprynowska.

Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. Mają ponad 50 proc. udziału w rynku targowym w Polsce i są pierwszym organizatorem targów w Europie Środkowo-Wschodniej.

W portfolio produktów MTP znajduje się ponad sto targów organizowanych w cyklach rocznych lub dwuletnich. Są to wydarzenia skierowane do szerokiej publiczności oraz targi branżowe. W wydarzeniach targowych organizowanych przez MTP w 2017 wzięło udział 700 tys. zwiedzających. Swoją ofertę przedstawiało prawie 10 tys. wystawców, w tym prawie 2 tys. wystawców zagranicznych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Międzynarodowe Targi Poznańskie kupują spółkę Nowy Adres