Mieszko zapowiada nowości i promocje

WIS
14-02-2007, 00:00

Producent słodyczy dwoi się i troi, żeby zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki. Jego obroty zbliżają się do 200 mln zł.

Producent słodyczy dwoi się i troi, żeby zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki. Jego obroty zbliżają się do 200 mln zł.

Inwestorzy chłodno przyjęli wyniki finansowe firmy Mieszko za 2006 r. Nie znaczy to jednak, że ma się ona gorzej. Przeciwnie. Zdołała zwiększyć sprzedaż o 8 proc. (do 194 mln zł), a także zysk netto (o 55 proc.). Rozczarowanie wzbudził niski poziom zysku (2,3 mln zł). Jeśli jednak przyjrzeć się wynikom i strategii firmy bliżej, to na jej perspektywy rozwoju można spojrzeć z umiarkowanym optymizmem. Okazuje się bowiem, że w 2006 r. w wielu szybko rosnących segmentach rynku słodyczy Mieszko umocnił pozycję. Na przykład na rynku pralin, którego wartość wzrosła o 10 proc., Mieszko zwiększył sprzedaż o 29 proc. Będzie dalej inwestował w ten rynek. Właśnie zaczęła się intensywna kampania reklamowa pralin w telewizji.

Na tym jednak nie koniec ofensywy marketingowej. Mieszko zapowiada na ten rok wiele nowości i promocji. Dotyczy to także cukierków, które stanowią drugą, obok pralin, strategiczną dla firmy grupę produktów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Mieszko zapowiada nowości i promocje